 
 
Het stationsgebouw van Deventer.
(bron: www.wikipedia.org)
 
       
Het emplacement in oostelijke richting met het stationsgebouw (links) en het emplacement in westelijke richting (rechts) d.d. 2 maart 1982.
(Foto's: W. Vos)
 
       
De oostzijde van het emplacement in oostelijke richting.
(Foto's: W. Vos)
 
       
De oostzijde van het emplacement in oostelijke richting (links) en de brug over het Apeldoorns Kanaal met op de achtergrond de aansluiting van de spoorlijn richting Klarenbeek (rechts) d.d. 2 maart 1982.
(Foto's: W. Vos)
 
       
Het uitrijsein no. 56 met een koeiekop (links) en een blokbord langs de spoorlijn richting Beekbergen (rechts)d.d. 2 maart 1982.
(Foto's: W. Vos)
 
       
Het emplacement in noordelijke richting (links) en een trein Zwolle - Roosendaal langs het perron (rechts) d.d. 15 september 1985.
(Foto's: W. Vos)
 
De zuidzijde van het emplacement met de sporen richting Deventer d.d. 15 september 1985.
Het hoge uitrijsein no. 246 is voorzien van een bord "bijzonder gevaarpunt" (SR 251 a).
(Foto: W. Vos)
 
       
De westzijde van het emplacement (links)  en de sporen 1, 3 in oostelijke richting (rechts) d.d. 2 maart 1982.
De post was gehuisvest in het hoge gebouw (het voormalige watergebouw).
(Foto's: W. Vos)
 
De stopplaatsseinen langs spoor 3 d.d. 2 maart 1982.
(Foto: W. Vos)
 
       
De "overgang" van het reizigersstation naar het goederenstation (links) en het goederenemplacement in oostelijke richting (rechts)  d.d. 15 september 1985.
(Foto's: W. Vos)
 
Het westelijke gedeelte van het goederenemplacement d.d. 15 september 1985.
(Foto: W. Vos)
 
       
Het baanvak richting Deventer met een trein Zwolle - Roosendaal (links)  en de sporen in zuid-oostelijke richting  met de brug over het Overijssels Kanaal (rechts) d.d. 2 maart 1982.
(Foto's: W. Vos)
 
       
Het emplacement in westelijke richting (links) en in oostelijke richting (rechts) d.d. 17 april 1983.
(Foto's: W. Vos)
 
 
.jpg) 
      .jpg) 
Het tableaugedeelte met het station Apeldoorn d.d. 2 juni 1979.
(Foto's: W. Vos)
.jpg) 
      .jpg) 
Het tableaugedeelte met het station Olst (links)  en het tableaugedeelte met het station Deventer (rechts) d.d. 2 juni 1979.
(Foto's: W. Vos)
.jpg) 
      .jpg ) 
Het tableaugedeelte met het station Deventer Goederen (links) en het tableaugedeelte met Snippeling Aansluiting (rechts)d.d. 2 juni 1979.
(Foto's: W. Vos)
.jpg) 
Het tableaugedeelte met het station Rijssen d.d. 2 juni 1979.
(Foto: W. Vos)
 
Het tableau in post T.
(Tekening Sven Zeegers).
(Scroll onder in het scherm naar rechts of links om een ander deel van de tekening te zien)
 
De emplacementstekening van Apeldoorn.
 
 
De tekening van het baanvak Apeldoorn - Deventer.
 
 
De tekening van het baanvak Zwolle - Deventer.
 
 
De emplacementstekening van Deventer, Deventer Goederen en Snippeling Aansluiting.
 
 
De tekening van het baanvak Deventer - Wierden.
 
 
De tekening van het baanvak Dieren - Beekbergen.
 
 
De tekening van het baanvak Beekbergen - Apeldoorn.
 Terug naar Home
Terug naar Home  Terug naar seinhuizen
Terug naar seinhuizen