 
 
      
Het stationsgebouw van Spaubeek (links) en de sporen in westelijke richting  (rechts) d.d. 20 september 1964. (Foto's: J.G.C. van de Meene)
 
      
De sporen in oostelijke richting d.d. 11 augustus 1964. (Foto: R. Ankersmit)
 
      
Het emplacement in oosteljke richting met rechts post I (links) en goederentrein 4.7630 (Spekholzerheide - Susteren) bij aankomst op het inhaalspoor 2 (rechts).
(Foto's: R. Ankersmit).
 
De emplacementstekening van Spaubeek.
Het voorsein van de seinen E2 en E3  is geplaatst in Schinnen. 
 
 
Tekening van het bedieningstoestel in post T.
 
 
Tekening van het bedieningstoestel in post I.
 
De emplacementstekening van Spaubeek na de wijzigingen d.d. 8 maart 1965.
 
 
Tekening van het bedieningstoestel in post T na de wijzigingen d.d. 8 maart 1965.
 
Het station van Spaubeek, met de overweg in de Oliemolenderweg d.d. 16 april 1967. 
Deze overweg is verplaatst naar km 7.225, verbreed en voorzien van een AHOB beveiliging bij de modernisering van de beveiliging (invoering CVL Maastricht - Heerlen - Sittard) in 1966.
Ook werd een nieuw tweede perron aangelegd, voorbij de overweg, zodat geen stop-door schakeling nodig was.
(Foto: R. Ankersmit).
 Terug naar Home
Terug naar Home  Terug naar seinhuizen
Terug naar seinhuizen